Cina hà fattu una tosaerba di telecomando per i pendii à prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba cinese

Ci hè un HUB di espansione di funzioni apposta da a nostra cumpagnia per u nostru robot tosaerba. Una di e funzioni attivate da u HUB hè una altezza di tagliu regulabile, chì permette à l'utilizatori di persunalizà l'altezza di tola di u prato secondu e so preferenze o esigenze specifiche. Cù sta funzione, l'utilizatori ponu ottene l'aspettu di u prato desideratu o allughjà diversi tipi di erba.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tosaerba di telecomando in Cina

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. Pudemu offre un robot tosaerba di megliu qualità. I machini sò sottumessi à 100% di teste interni è di campu per assicurà chì sò qualificati è pronti à aduprà prima di a consegna. Valoremu ancu i feedback di i nostri clienti è pigliamu in seriu. Ascoltendu i vostri bisogni è preferenze, ci sforzemu di risponde à i vostri bisogni individuali. Ch'ella sia un paisaghjolu prufessiunale o un pruprietariu cù una passione per un prato ben curatu, a nostra tosatrice risponderà è supererà e vostre aspettative.

  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu Cina palude tutte e pendii macchina falciatrice di cuntrollu remoto
  • Cina hà fattu un decespugliatore ricaricabile à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à telecomando
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu China pastorale tosaerba di cuntrollu remoto per i pendii
  • Cina hà fattu una tosaerba di telecomando per i pendii à prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba cinese
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China gardens tosatrice di pendenza remota

Vigorun servo motor controller hè un sistema di servocontrollu, chì offre un rendimentu superiore cumparatu cù altri drivers in u mercatu. U servomotore di u servomotore à doppiu canali assicura una sincronia eccellente, chì permette un muvimentu in linea retta, chì hè sfida à ottene cù altri cuntrolli. E sezioni di codificatore d'alta tensione è di bassa tensione di u controller sò isolati per impediscenu chì l'encoder ùn sia danatu da l'alta tensione. Stu cunduttore hà capacità di bloccu di l'assi. Supporta l'operazione è a regenerazione di quattru quadranti, impediscendu u slippage in pendii.

Affordable cù u megliu prezzu di tosaerba di telecomando in vendita

Avemu capitu chì longu ore di funziunamentu cuntinuu sò spessu necessarii, in particulare per i paisaghjisti prufessiunali è i prughjetti di cura di u prato à grande scala. U nostru tosaerba hè specificamente cuncepitu per sustene lunghi periodi di usu. Pudete cuntà nantu à a so capacità di gestisce sessioni di falcia estensiva senza compromette u rendiment.

mudedduTosaerba a distanza di cuntrolluFalciatrice a pista di gomma azionata a distanzaTagliaerba Radio Controlled Wheel
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici telecomandate in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

v

Posti simili