vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China tall reed wireless robot mower slope

Facemu è esportemu pendii di robot tosaerba wireless di alta qualità in u mercatu. U nostru controller di u mutore usa cumpunenti più avanzati, a corrente massima permessa hè 60A, chì pò assicurà chì a falciatrice pò cullà nantu à una pendenza ripida. A rota di pista hè d'acciaio cast, u listessu materiale utilizatu per l'equipaggiu pisanti, hè assai più pesante, più forte è più durable.

Affordable cù u megliu prezzu senza filu di falda robotica in vendita

U nostru tosaerba hè una macchina d'avanguardia cuncepita per furnisce prestazioni eccezziunali in u mantenimentu di prati è giardini. Cù un mutore putente è lame di precisione, furnisce un tagliu di erba efficiente è precisu, assicurendu un aspettu pulitu è ​​ben curatu. A versatilità di a nostra tosatrice permette di esse aduprata in diversi ambienti, cumprese i cantieri residenziali, i paisaghji cummerciale, i parchi è i campi sportivi. Maneggia senza sforzu diversi tipi di erba è terrenu, facendu adattatu sia per spazii chjuchi è grandi.

  • vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina spessa cespugliu remota trimmer erba
  • Cina hà fattu una falciatrice di cuntrollu remota nantu à e piste à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba remota cinese in vendita
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China tall reed wireless robot mower slope
  • Cina hà fattu una falciatrice di pendii di cuntrollu remota cù piste à prezzu bassu in vendita, u megliu costu di falciatrice di pendii cinese
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina fiume terrapiene cuntrullatu remota falciatrice

Vigorun Tech hè un fabricatore di punta in u campu di a falda robotica wireless, chì offre soluzioni innovative è efficaci per i dilettanti di a cura di u prato. Cù a nostra propria fabbrica di punta, simu in prima linea di l'industria, furnisce prudutti d'alta qualità chì anu rivoluzionatu u modu chì a ghjente mantene u so prato.

Vendite dirette di fabbrica A megliu pista di falcia robot wireless in Cina

Unu di i fatturi chjave chì distingue a nostra tosaerba hè a so qualità eccezziunale di u produttu. Hè custruitu per sustene l'usu pesante è hè custruitu cù materiali d'alta qualità, assicurendu a durabilità è a longevità. E lame sò ingegneriate per esse affilate è efficienti per periodi estesi, minimizendu i requisiti di mantenimentu è assicurendu un rendimentu coerente. Inoltre, a nostra tosatrice hè dotata di funzioni di sicurezza avanzate per furnisce a tranquillità di l'utilizatori.

mudedduTosaerba a distanza di cuntrolluFalciatrice a pista di gomma azionata a distanzaTagliaerba Radio Controlled Wheel
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di robot tosaerba wireless in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

v

Posti simili