Cina hà fattu una falciatrice di pendii ripida di telecomando à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di cuntrollu di radio cinese

U mower di cuntrollu radiu usa una prima-linea putenza Loncin mutore di quattru tempi, chì hà bassu cunsumu energia è pò marchjà liberamente nant'à hillsides. Hè adattatu per a silvicultura, pasture, greening stradale, terrapieni di fiumi, prughjetti di cuntrollu di inundazioni, Agricultura, silvicultura, frutteti, verdura, serre, splutazioni, orti di casa è altri lochi per apre u desertu è e erbacce. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 50 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata.

Affordable cù u megliu prezzu di falciatrice di pendii ripida di telecomando in vendita

Fabbricatu in u nostru stabilimentu di punta, a nostra falciatrice radiocontrollata hè custruita per furnisce prestazioni è durabilità di punta. Impieghemu misure strette di cuntrollu di qualità in tuttu u prucessu di fabricazione per assicurà chì ogni unità risponde à i più alti standard. Cù un focusu nantu à a cunvenzione è a sicurità di l'utilizatori, a nostra tosatrice vi permette di navigà senza sforzu è falà u vostru prato da una distanza. U so sistema intuitivu di cuntrollu remoto assicura un cuntrollu precisu è maneuverability.

  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina usate in casa RC robot falciatore
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu Cina prateria salvatica tagliaerba remota
  • Cina hà fattu una falciatrice di pendii ripida di telecomando à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di cuntrollu di radio cinese
  • Cina hà fattu un decespugliatore di telecomando prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba senza filu cinese
  • Cina hà fattu una falciatrice di cuntrollu remota cù piste à prezzu bassu per a vendita, u megliu tagliatore di erba di cuntrollu remota cinese

Cum'è un attore prominente in l'industria, Vigorun Tech vanta una robusta fabbrica dotata di strutture avanzate è una forza di travagliu qualificata. Investemu assai in ricerca è sviluppu, cerchendu sempre novi modi per rinfurzà i nostri prudutti è risponde à i bisogni evolutivi di i nostri clienti. U nostru squadra dedicata di ingegneri è disignatori travaglia senza sosta per creà soluzioni innovative chì furnisce prestazioni ottimali, affidabilità è esperienze amichevuli d'utilizatori.

Vendite dirette di fabbrica U megliu tagliatore di pendii ripidi di telecomando in Cina

In a nostra fabbrica, a satisfaczione di u cliente hè di primura. Semu orgogliosi di offre un serviziu post-vendita senza paragone à i nostri stimati clienti. U nostru squadra di supportu dedicatu hè sempre prontu à affruntà qualsiasi preoccupazione o dumanda chì pudete avè, furnisce solu suluzione è guida pronta.

mudedduTosaerba a telecomando (VTC550-90)Falciatrice a pista a distanza in gomma (VTC800-160)Robot toseur à radiocommande sans fil (VTW550-90)
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici di pendii ripidi telecomando in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

v

Posti simili