vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China mountain slope wireless radio control cutter erbaccia

U tagliatore di erbaccia di cuntrollu di radio wireless hè dotatu di un buttone di stop d'emergenza. Stu buttone hè cuncepitu per arrestà immediatamente u funziunamentu di u tosaerba in casu di ogni emergenza o periculu. Hè una funzione essenziale di sicurità chì vi permette di piantà istantaneamente a falciatrice se ne necessariu, assicurendu u benessere è a prutezzione di l'utilizatori è di l'ambiente circondu. U buttone d'arrestu d'emergenza hè facilmente accessibile nantu à l'unità di cuntrollu remota, dendu tranquillità è cuntrollu di u funziunamentu di a tosaerba.

Affordable cun u megliu prezzu senza filu di trincia di erbaccia di cuntrollu di radio in vendita

Vigorun Tech hè un fabricatore prufessiunale di veiculi senza pilota. In cunfrontu cù parechje altre cumpagnie chì ùn pruducenu micca i so propiu ma vendenu spedizioni, avemu vantaghji evidenti in a ricerca è u sviluppu di i prudutti. furnimu i servizii di post-vendita di megliu qualità è efficaci chì ponu aiutà direttamente i clienti à risolve i prublemi di u produttu in linea è furnisce un supportu tecnicu veloce. Avemu assai familiarizatu cù e parti di i nostri prudutti, cusì una volta chì i sintomi appariscenu, pudemu analizà rapidamente.

  • Cina hà fattu una tosaerba di telecomando tracciata à prezzu bassu in vendita, u megliu tosaerba di telecomando cinese nantu à piste
  • vendite dirette di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China roadside wireless radio control falciatrice elettrica di pendenza
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina prateria salvatica tosaerba robotica senza filu per colline
  • Cina hà fattu una falciatrice di telecomando per i pendii à prezzu bassu in vendita, u megliu decespugliatore di telecomando cinese
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China mountain slope wireless radio control cutter erbaccia

Sia chì avete un prato pianu, un terrenu in pendenza, o superfici irregolari, u nostru tagliatore di erbaccia di cuntrollu di radio wireless pò trattà tuttu. Hè cuncepitu cù un chassis robustu per navigà in diversi terreni cun facilità, dendu risultati di taglio coerenti in tutta a vostra prupietà. Hè adattatu per a silvicultura, pasture, greening stradale, terrapieni di fiumi, prughjetti di cuntrollu di inundazioni, Agricultura, silvicultura, frutteti, verdura, serre, splutazioni, orti di casa è altri lochi per apre u desertu è e erbacce.

Vendite dirette di fabbrica U megliu tagliatore di erbaccia di cuntrollu di radio wireless in Cina

Capemu l'impurtanza di comodità è minimizzà i bisogni di mantenimentu. U nostru tosaerba hè cuncepitu per esse un mantenimentu bassu, cù caratteristiche cum'è a sostituzione di a lama faciule è a pulizia. Inoltre, a custruzzione durabile di a falciatrice assicura a longevità, riducendu a necessità di riparazioni frequenti o rimpiazzamenti.

mudedduTosaerba a telecomando (VTC550-90)Falciatrice a pista a distanza in gomma (VTC800-160)Robot toseur à radiocommande sans fil (VTW550-90)
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliatore di erbaccia radiocontrollata in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

v

Posti simili