vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina autostrada pianta pendiu prutezzione wireless bush trimmer

U nostru trimmer senza filu hè dotatu di lame di taglio affilate è durable. Sti lame sò fatti di acciaio d'alta qualità o altri materiali cunnisciuti per a so forza è longevità. E lame di ingegneria di precisione furniscenu taglii puliti è efficaci, risultanu in un prato ben curatu. U chassis è u quadru sò custruiti cù materiali durable, cum'è l'acciaio rinfurzatu o l'alea d'aluminiu. Questi materiali offrenu una forza è una durabilità eccellenti, resistendu à e richieste di l'usu regulare è furnisce stabilità durante l'operazione.

Affordable cù u megliu prezzu senza filu trimmer bush in vendita

Cù u nostru trimmer senza filu, pudete tagliate in modu efficace è efficiente u vostru prato minimizendu u potenziale carburante per incendi. U disignu intelligente di a nostra falciatrice li permette di navigà senza sforzu attraversu foglie secche, erba densa è altri materiali combustibili, riducendu u risicu di ignizione accidentale. Utilizendu a tecnulugia avanzata di cuntrollu remota, avete un cuntrollu tutale di i movimenti di a tosatrice da una distanza còmoda. Questu vi permette di maneuver in modu sicuru intornu à a vostra prupietà, affruntendu terreni sfide è spazii difficiuli di ghjunghje senza mette in risicu.

  • Cina hà fattu una falciatrice di pendii radiocontrollata à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di pendii di telecomando cinese cù piste
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina autostrada pianta pendiu prutezzione wireless bush trimmer
  • Cina hà fattu u cuntrollu remoto di falciatrice tracciata à u prezzu bassu per a vendita, u megliu telecomando di falciatrice di pendenza cinese
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu China field weeds remote control tosaerba commerciale
  • Cina hà fattu una tagliatrice d'erba di cuntrollu remota à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di cuntrollu remoto cinese in vendita

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. Pudemu offre una trimmer di bush wireless di migliore qualità. I machini sò sottumessi à 100% di teste interni è di campu per assicurà chì sò qualificati è pronti à aduprà prima di a consegna. Da capacità di sega migliorate à opzioni di cuntrollu avanzate, spingemu sempre i limiti per furniscevi a megliu sperienza di sega disponibile.

Vendite dirette di fabbrica U megliu tagliatore di bush wireless in Cina

Permettenu à l'operatori di taglià l'erba in modu efficiente è efficace, risparmiendu tempu è sforzu. Inoltre, a so manuvrabilità hè vantaghju per navigà intornu à ostaculi cum'è arburi, arbusti o equipaghji sportivi.

mudedduTosaerba a telecomando (VTC550-90)Falciatrice a pista a distanza in gomma (VTC800-160)Robot toseur à radiocommande sans fil (VTW550-90)
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di trimmer wireless bush in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

v

Posti simili