Cina hà fattu una falciatrice remota di pendenza à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à telecomando

A cuntrariu di i tosaerba a spinta tradiziunale chì ponu mette sfide nantu à superfici irregolari, a nostra tosaerba di collina di telecomando naviga senza sforzu attraversu i paisaghji collinari cun precisione è facilità. A so tecnulugia avanzata assicura una trazione è stabilità ottimali, chì offre una sperienza di falcia sicura ancu in pendii ripidi.

Affordable cù u megliu prezzu di falciatrice di collina di telecomando in vendita

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. Pudemu offre una tosaerba di collina di telecomando di megliu qualità. I machini sò sottumessi à 100% di teste interni è di campu per assicurà chì sò qualificati è pronti à aduprà prima di a consegna.

  • Cina hà fattu una falciatrice di cuntrollu di radio à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese di telecomando cù piste
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina fiume terrapiene telecomando decespugliatore nantu à piste
  • Cina hà fattu una falciatrice remota di pendenza à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à telecomando
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina pendii terrapieni RC tosaerba di cuntrollu remoto
  • Cina hà fattu una tosaerba radiocontrollata à prezzu bassu per a vendita, u megliu tagliatore d'erba cuntrullatu à distanza cinese

A nostra falciatrice remota hè incredibilmente versatile, facendu perfetta per diverse applicazioni. Sia chì avete un prato residenziale, una prupietà cummerciale, o ancu una grande prupietà, sta falciatrice pò trattà tuttu. Cù a so altezza di taglio regulabile è u pianu di tagliu largu, pò copre in modu efficiente una grande area in pocu tempu, lasciandu daretu à un prato ben curatu.

Vendita diretta in fabbrica U megliu falciatore di pendii remoti in Cina

In cunfrontu cù parechje altre cumpagnie chì ùn pruducenu micca i so propiu ma vendenu spedizioni, avemu vantaghji evidenti in a ricerca è u sviluppu di i prudutti. I nostri prudutti facenu eccezziunale bè per via di a tecnulugia di punta è di cunfigurazioni high-tech.

mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1360 * 1300 * 800mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici remoti in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili