vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina giardinu ecologicu cuntrolu remota stagno cutter erbaccia

U cutter di erbaccia di stagnu di cuntrollu remota equipa cù u mutore di benzina di marca Loncin. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 60 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata. Cù u telecomando wireless, u nostru tosaerba furnisce una cunvenzione senza paragone, chì vi permette di cuntrullà è monitorà u tosaerba da una distanza.

Vendite dirette di fabbrica U megliu tagliatore di erbaccia di stagnu di cuntrollu remoto in Cina

Dotatu di robotica avanzata è tecnulugia di cuntrollu remoto, u nostru tagliatore di erbaccia di stagnu di cuntrollu remoto pò esse facilmente maneuvered in ogni terrenu, cumprese fossi, pendii ripidi, silvicultura, frutteti, verdura, serre, splutazioni, giardini di casa è spazii rocciosi. L'utilizatore pò cuntrullà u tosaerba da una distanza sicura, facendu u mantenimentu di u prato più simplice è menu tempu.

  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina zona residenziale tosaerba robotica senza filu per colline
  • Cina hà fattu una tagliatrice d'erba cuntrullata à distanza à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à cuntrollu remoto per i pendii
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina zona residenziale tosaerba di cuntrollu remoto
  • Cina hà fattu una falciatrice di cuntrollu remota per i pendii prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba senza filu cinese
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina giardinu ecologicu cuntrolu remota stagno cutter erbaccia

Cum'è un fabricatore di punta di tagliatore di erbaccia di stagnu di cuntrollu remoto, simu impegnati à furnisce prudutti di alta qualità è un serviziu di cliente superiore. Travagliemu strettamente cù i nostri clienti per capiscenu i so bisogni è furnisce i migliori suluzioni pussibuli chì si adattanu à i so bisogni.

Affordable cù u megliu prezzu di taglio di erbaccia di stagnu di cuntrollu remoto in vendita

I nostri clienti sò in u core di tuttu ciò chì facemu. Ci sforzemu di custruisce relazioni à longu andà offrendu un serviziu è un supportu eccezziunale per i clienti. A nostra squadra dedicata hè sempre pronta à aiutà cù e dumande, offre guida, è furnisce soluzioni puntuali per assicurà chì i nostri clienti anu una sperienza perfetta è piacevule.

mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1360 * 1300 * 800mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliatore di erbaccia di stagnu di cuntrollu remoto in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili