A Cina hà fattu una falciatrice di pendii à un prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese di telecomando per i pendii

A nostra tosatrice di telecomando hè apposta per trattà i pendii, cù a capacità di cullà pendii finu à 60 gradi. Questa funzione permette una sega efficace è còmuda ancu in terreni collinari. Utilizemu cumpunenti di alta qualità in a nostra tosaerba, assicurendu a durabilità è a resistenza à i danni. Questu significa chì a nostra falciatrice hè custruita per resiste à e richieste di l'usu regulare senza usura o rompe facilmente.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tosaerba di telecomando in Cina

Vigorun Tech hè un fabricatore pionieru in u regnu di tosaerba di cuntrollu remoto. Cù a nostra fabbrica d'avanguardia, impegnu à l'innuvazione, dedizione à a qualità è un approcciu centratu in u cliente, cuntinuemu à ridefinisce i standard di cura di u prato. Fiducia Vigorun Tech per tosaerba a telecomando superiore chì rende u mantenimentu di u prato efficiente, convenientu è piacevule.

  • Cina hà fattu una tagliatrice d'erba à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese di telecomando in vendita
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina fiume terrapiene radio cuntrullata taglia erba
  • A Cina hà fattu una falciatrice di pendii à un prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese di telecomando per i pendii
  • vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina spessa cespugliu remota operata robot tosaerba
  • Cina hà fattu una tosaerba remota à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese cuntrullatu à distanza in vendita

A nostra falciatrice di pendii hè adatta per pendii, colline, grandi prati, parchi, campi di golf, campi sportivi, zone residenziali, spazii cummirciali, prughjetti di paisaghjistu, terreni ripidi, paesaggi impegnativi. Sia chì avete una pendenza ripida o un terrenu sfidau, a nostra tosatrice affidabile è robusta pò gestisce u compitu in modu efficace mantenendu a so prestazione è a longevità.

Affordable cù u megliu prezzu di falciatrice di pendii in vendita

I nostri clienti sò in u core di tuttu ciò chì facemu. Ci sforzemu di custruisce relazioni à longu andà offrendu un serviziu è un supportu eccezziunale per i clienti. A nostra squadra dedicata hè sempre pronta à aiutà cù e dumande, offre guida, è furnisce soluzioni puntuali per assicurà chì i nostri clienti anu una sperienza perfetta è piacevule.

mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1360 * 1300 * 800mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili