vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina terra invasata da taglio di cespugli di cuntrollu remoto

A testa di taglio rotativu pò mantene in modu efficace a bellezza di u trimmer di cespugliu di cuntrollu remoto. Puderanu travaglià in diverse pendenze finu à 50 °. A so piccula dimensione (menu di un metru quadru) li faci faciuli di trasportu è di almacenà. Operazione di cuntrollu remota à distanza efficiente di 200 m. Mantene l'operatore luntanu da situazioni periculose.

Affordable cù u megliu prezzu trimmer di cespugliu di telecomando in vendita

I nostri trimmers di arbusti di telecomando ùn sò micca solu adattati per scenarii d'applicazione di alta intensità, ma ancu adattati per i giardini di casa. Hè largamente utilizatu in u giardinu ecologicu, parcu ecologicu, terrapienu, splutazioni, erbacce di campu, campu di football, furesta, splutazioni forestale, cortile di fronte, prato di giardinu, giardini, campi di golf, erba alta, prutezzione di pendii di piante autostradali, pendii di collina, pendii di muntagna, frutteti, pastorale, patio, canna, zona residenziale, diga di fiumi, bordu di strada, campu di ugby, alberelli, arbusti, pendiu, campu di football, ripidi, terrazzamenti, machja spessa, verdura, prato di villa.

  • vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina terra invasata da taglio di cespugli di cuntrollu remoto
  • Cina hà fattu una falciatrice di banca di telecomando prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di telecomando cinese per i pendii
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina terrapiene robot di falcia cuntrullatu remotamente
  • Cina hà fattu una tosaerba rc telecomando prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba cinese cun telecomando
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu China weeds control remoto robot tosaerba remote control

Vigorun Tech hè un fabricatore chì si cuncentra solu in a produzzione di trimmer di cespuglii di telecomando. In cunfrontu cù parechje altre cumpagnie chì ùn pruducenu micca i so propiu ma vendenu spedizioni, avemu vantaghji evidenti in a ricerca è u sviluppu di i prudutti. I nostri prudutti facenu eccezziunale bè per via di a tecnulugia di punta è di cunfigurazioni high-tech. Comparatu cù prudutti simili, u nostru vantaghju di prezzu hè significativu.

Vendite dirette di fabbrica U megliu trimmer di cespugliu di telecomando in Cina

  • I roti di guida Vigorun sò fusi è dopu incisi CNC, chì sò forti è durable.
  • Pista di gomma larga 15 cm. Cuncepimentu di cisterna di crawler, pò travaglià nurmale sottu una pendenza di 50 gradi.
  • L'attuatore lineare adopta prudutti di marca famosi, cù una longa vita di serviziu è una manufatta fina.
  • Avemu una tecnulugia di incisione laser avanzata per creà forme geometriche cumplesse. Allora u logu è u mudellu ponu esse customizati cum'è necessariu.
  • A nostra falciatrice telecomandata cù motori di piste anu ottenutu certificati CE, EPA è ROHS, è risponde à a maiò parte di i standard di emissioni naziunali.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1170 * 1270 * 910mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg240kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di trimmer di cespuglii di telecomando in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili