vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina spessa bush wireless radio control tosaerba elettrica di pendenza

A testa di taglio rotativu pò mantene in modu efficace a bellezza di a falciatrice elettrica di pendiente di radiocontrol. Puderanu travaglià in diverse pendenze finu à 50 °. A so piccula dimensione (menu di un metru quadru) li faci faciuli di trasportu è di almacenà. Operazione di cuntrollu remota à distanza efficiente di 200 m. Mantene l'operatore luntanu da situazioni periculose.

Affordable cun u megliu prezzu di falciatrice elettrica di pendii radiocontrollata in vendita

I nostri falciatori elettrici di pendii di radiocontrol ùn sò micca solu adattati per scenarii d'applicazione di alta intensità, ma ancu adattati per i giardini di casa. Hè largamente utilizatu in u giardinu ecologicu, parcu ecologicu, terrapienu, splutazioni, erbacce di campu, campu di football, furesta, splutazioni forestale, cortile di fronte, prato di giardinu, giardini, campi di golf, erba alta, prutezzione di pendii di piante autostrada, collina, pendiu di muntagna, frutteti, pastorale, patio, canna, zona residenziale, diga di fiume, bordu di strada, ugby field, alberelli, arbusti, penditu, campu di football, ripidi, terrazzamenti, machja spessa, verdura, prato di villa.

  • Cina hà fattu tagliatore di erba di cuntrollu remota prezzu bassu per a vendita, u megliu decespugliatore di telecomando cinese
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu Cina campo di golf cuntrolla remota falciatrice cummerciale
  • Cina hà fattu una tosaerba di cuntrollu remota à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese di telecomando
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina spessa bush wireless radio control tosaerba elettrica di pendenza
  • Cina hà fattu una tosaerba di cuntrollu remota cù piste à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese r/c

Vigorun Tech hè un fabricatore chì si focalizeghja solu in a produzzione di falciatrici elettriche per pendii radiocontrollate. In cunfrontu cù parechje altre cumpagnie chì ùn pruducenu micca i so propiu ma vendenu spedizioni, avemu vantaghji evidenti in a ricerca è u sviluppu di i prudutti. I nostri prudutti facenu eccezziunale bè per via di a tecnulugia di punta è di cunfigurazioni high-tech. Comparatu cù prudutti simili, u nostru vantaghju di prezzu hè significativu.

Vendite dirette di fabbrica U megliu tagliatore di pendii elettrici di cuntrollu di radio in Cina

  • I roti di guida Vigorun sò fusi è dopu incisi CNC, chì sò forti è durable.
  • Pista di gomma larga 15 cm. Cuncepimentu di cisterna di crawler, pò travaglià nurmale sottu una pendenza di 50 gradi.
  • L'attuatore lineare adopta prudutti di marca famosi, cù una longa vita di serviziu è una manufatta fina.
  • Avemu una tecnulugia di incisione laser avanzata per creà forme geometriche cumplesse. Allora u logu è u mudellu ponu esse customizati cum'è necessariu.
  • A nostra falciatrice telecomandata cù motori di piste anu ottenutu certificati CE, EPA è ROHS, è risponde à a maiò parte di i standard di emissioni naziunali.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1170 * 1270 * 910mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg240kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici elettriche per pendii radiocomandate in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili