Velocità di caminata 0 ~ 6Km / h cù un trimmer di l'erba di cuntrollu remoto

Trimmer di erba di cuntrollu luntani Vigorun equips cun mutore a benzina Loncin. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 50 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata. A nostra rota Track hè in acciau cast, u listessu materiale utilizatu per l'equipaggiu pisanti, hè assai più pesante, più forte è più durable.

Affordable cù u megliu prezzu di trimmer di erba di telecomando in vendita

Cum'è unu di i principali fabbricanti di trimmer di erba di cuntrollu remoto in Cina, Vigorun Tech vi ponu offre a macchina taglia erba di megliu qualità. Avemu un trimmer d'erba cuntrollatu à distanza cun un prezzu accessibile, 550 mm è 800 mm di larghezza di taglio cù u megliu prezzu per a vendita. U fundatore di a cumpagnia hè stata impegnata in campi cunnessi per decennii, cù 15 anni di sperienza in a fabricazione di machini di custruzzione, 7 anni di sperienza in a fabricazione è l'esportazione di droni agriculi, è 20 anni di sperienza in l'esportazione di u cummerciu esteru.

  • Cina hà fattu u megliu prezzu di cuntrollu di tosaerba remota in vendita da a fabbrica di fabricatore di tosaerba Chine
  • Velocità di caminata 0 ~ 6Km / h cù un trimmer di l'erba di cuntrollu remoto
  • Cina hà fattu a macchina di tagliata d'erba à u megliu prezzu per a splutazioni in vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrici di Cina
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina fiume terrapiene cuntrollu remota tosaerba commerciale
  • Cina hà fattu u megliu prezzu di cuntrollu remotu di falciatrice in pendenza ripida in vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrice di Cina

U trimmer d'erba di telecomando hè adattatu per sguassà ogni tipu di erbaccia. In particulare, pò compie u travagliu di sega l'erba in una pendenza ripida periculosa per un'operazione simplice. Hè applicabile à parechje scenarii cum'è pasture, greening stradale, argini di fiumi, prughjetti di cuntrollu di inundazioni, Agricultura, silvicultura, frutteti, verdura, serre, splutazioni, orti di casa, etc.

Vendite dirette di fabbrica U megliu trimmer di erba di cuntrollu remoto in Cina

  • Lame flottanti di 4 mm di spessore.
  • U nostru pannellu di cuntrollu hè simplice è chjaru.
  • Un startu elettricu chjave, è aghjustate l'altezza di taglio rapidamente è facilmente da u telecomando.
  • U chassis pò esse aghjustatu in su è in giù à 1-15cm o 1-18cm, liberu di sceglie u spaziu adattatu di sega.
  • Avemu una tecnulugia avanzata di incisione laser per creà forme geometriche cumplesse. Allora u logu è u mudellu pò esse persunalizatu cum'è necessariu.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1170 * 1270 * 910mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg240kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di trimmer di erba di cuntrollu remoto in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili