Cina hà fattu u megliu prezzu di falciatrice à spazzola radiocontrollata in vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrice di Cina

Facemu è esportemu tosatrice a spazzola radiocontrollata di alta qualità in u mercatu, lama rotativa, alta efficienza, robotica. Avemu una tecnulugia avanzata di incisione laser per creà forme geometriche cumplesse. Allora u logu è u mudellu pò esse persunalizatu cum'è necessariu. Utilizemu lame flottanti di 4 mm di spessore per a nostra falciatrice radiocontrollata.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tagliatore di spazzole radiocomandati in Cina

A spazzola radiocontrollata pò esse largamente usata in sega, sarchiatura, arbusti di poda, trasportu di l'arbureti da fruttu, etc. È sò adattati per pendii, pendii ripidi, terreni deserti, bordi di strada, rive di fiumi, frutteti, erbacce, prato di villa, campu di football. , giardinu, etc.

  • Motore à benzina chì risparmia tempu è risparmiu di travagliu 20 inch lama di taglio tosaerba remota
  • Cina hà fattu u megliu prezzu di falciatrice à spazzola radiocontrollata in vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrice di Cina
  • Distanza di telecomando di mutore a benzina 200 m Dinamo autoalimentato RC Falciatrice a pista tracciata
  • Cina hà fattu u megliu prezzu di falciatrice a spazzola operata remota in vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrice di Cina
  • Tagliabordi a dinamo autoalimentato a benzina, risparmio di tempo e manodopera

Vigorun Tech hè un fabricatore prufessiunale di veiculi senza pilota situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. A nostra cumpagnia hà una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. Avemu un dipartimentu d'ispezione di qualità prufessiunale è ispettori di qualità sperimentati. Tutte e falciatrici sò 100% testate in u campu sia in l'internu sia in l'esterno per assicurà chì sò qualificati è pronti per l'usu prima di a consegna.

Affordable cù u Best Price tosatrice radiocontrollata in vendita

  • U disignu di u tank di carburante allargatu migliora u tempu di operazione.
  • Custruzzione robusta: chassis solidu, corpu forte, cuncepimentu di tank.
  • Flessibule è cunvene: taglia chjuca, struttura compatta, corpu bassu, operazione flessibile, navetta libera.
  • U chassis pò esse aghjustatu in su è in giù à 1-15cm o 1-18cm, liberu di sceglie u spaziu adattatu di sega.
  • I lame impurtati anu alta precisione, alta forza, bona rigidità è resistenza à l'usura, assicurendu a qualità di u produttu.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1170 * 1270 * 910mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg240kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici radiocomandate in u mondu sanu. Siete sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili