Cina hà fattu u megliu prezzu tutti i pendii a sega di cuntrollu remota in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrice di Cina

U quadru di a nostra tosatrice hè pisanti è fatti di materiali forti. U pesu di i nostri prudutti hè 17% più di i prudutti simili nantu à u mercatu. U nostru pannellu di cuntrollu per a sega di cuntrollu remota hè simplice è chjaru. Ogni buttone di funzione hà un marcatu chjaru per l'identificazione faciule da l'utilizatori.

Vendita diretta in fabbrica U megliu sega di cuntrollu remoto in Cina

Vigorun Tech, un fabricatore chì si focalizeghja solu in a produzzione di sega di cuntrollu remota. In cunfrontu cù parechje altre cumpagnie chì ùn pruducenu micca i so propiu ma vendenu spedizioni, avemu vantaghji evidenti in a ricerca è u sviluppu di i prudutti. I nostri prudutti facenu eccezziunale bè per via di a tecnulugia di punta è di cunfigurazioni high-tech.

  • motore a benzina batteria elettrica trazione elettrica mutore di viaghju robot di falcia radiocontrollata
  • Cina hà fattu u megliu prezzu senza filu di u radiocontrollo per a spazzola in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrice di Cina
  • Motore DC senza spazzola a benzina Batteria di riserva autocaricante Tosaerba a spazzola cuntrullata à distanza
  • Cina hà fattu u megliu prezzu tutti i pendii a sega di cuntrollu remota in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrice di Cina
  • larghezza di taglio ibrida 800 mm altezza di taglio regolabile 10-150 mm tosaerba a distanza

A sega di cuntrollu remota hè largamente usata in l'inverdimentu di a cumunità, u giardinu ecologicu, u parcu ecologicu, a splutazioni, l'erbaccia di u campu, u campu di football, u boscu, a splutazioni forestale, u giardinu di fronte, u prato di giardinu, i giardini, u campu di golf, a serra, l'inverdimentu, l'erba alta, a collina, pendio di montagna, frutteti, pastorale, patio, canna, zona residenziale, terrapieno di fiume, diga di fiume, ciglio di strada, arbusti, pendio, terrapieni di pendio, campo di calcio, pendenza ripida, palude, terrazzamenti, cespugli spessi, verdure, prato di villa, terra desolata, erbaccia, umida, prateria salvatica.

Affordable cù u megliu prezzu di sega di telecomando in vendita

  • U disignu di u tank di carburante allargatu migliora u tempu di operazione.
  • Custruzzione robusta: chassis solidu, corpu forte, cuncepimentu di tank.
  • Flessibule è cunvene: taglia chjuca, struttura compatta, corpu bassu, operazione flessibile, navetta libera.
  • U chassis pò esse aghjustatu in su è in giù à 1-15cm o 1-18cm, liberu di sceglie u spaziu adattatu di sega.
  • I lame impurtati anu alta precisione, alta forza, bona rigidità è resistenza à l'usura, assicurendu a qualità di u produttu.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1170 * 1270 * 910mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg240kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di sega di cuntrollu remoto in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili