Cina hà fattu u megliu prezzu per a tosaerba di cuntrollu di radio in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatori di Cina

Cù un design elegante, simplice è sicuru, u nostru sistema di cuntrollu remoto hè pensatu per precisione è facilità. U cuntrollu di qualità cummerciale robustu è resistente à l'acqua hè inclusu cù tutti i mudelli di tosaerba à radiocontrol è assicura ancu a sicurità di a vostra efficienza di falcia di pendii.

Affordable cù u Best Price tosaerba di cuntrollu di radio in vendita

Vigorun Tech hè un fabricatore prufessiunale di rasaerba di cuntrollu radio situatu in Cina. A nostra cumpagnia hà una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. Comparatu cù prudutti simili, u nostru vantaghju di prezzu hè significativu. Basatu nantu à a cunniscenza approfondita di i prudutti, furnimu a megliu qualità è servizii di post-vendita efficienti chì ponu aiutà direttamente i clienti à risolve i prublemi di i prudutti in linea è furnisce un supportu tecnicu veloce.

  • Cina hà fattu u megliu prezzu per a tosaerba di cuntrollu di radio in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatori di Cina
  • Moteur à essence EPA Moteur à marche sans spazzole Démarrage à un bouton RC Tosatrice à rails en pente
  • Altezza di taglio ibrida 20-150 mm tagliaerba regolabile di taglia ligera cuntrullata remotamente
  • Cina hà fattu u megliu tagliatore di lame di erbaccia in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrici di Cina
  • mutore à benzina cunsumu d'energia bassu mutore brushless DC trimmer remotamente cuntrullatu

Avemu un rasaerba cingolatu è rote, 550 mm è 800 mm di larghezza di taglio, cun u megliu prezzu per a vendita. Hè largamente utilizatu in a falda di u prato, u tagliu di erbaccia è u tagliu di cespuglii, adattatu per pendii, pendenza ripida, terreni deserti, strada, diga di fiumi, frutteti, erbacce di campi, prati di villa, campi di football, giardini, etc.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tosaerba di cuntrollu di radio in Cina

  • Facile à funziunà, pò esse usatu da persone in sedie à rotelle.
  • Cù a batteria di salvezza, pò spustà u tosaerba senza inizià u mutore di benzina.
  • U quadru di a macchina di u nostru decespugliatore di cuntrollu remoto hè pesante è u materiale hè solidu.
  • U tosaerba senza filu hà una longa vita produttiva, un costu di mantenimentu bassu, è e so parti sò facili da rimpiazzà.
  • U tosaerba wireless evita di mette u persunale in situazioni insicure per falciare, è luntanu da serpenti, ragni, insetti, etc.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1060 * 960 * 810mm1170 * 1270 * 910mm1060 * 960 * 810mm
Peso150kg240kg140kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba radiocontrol in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili