Cina hà fattu u megliu prezzu di decespugliatore cuntrullatu à distanza per a vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrici di Cina

Facemu è esportemu una decespugliatrice telecomandata di alta qualità in u mercatu, alta efficienza, lama affilata, cuncepimentu intelligente. U decespugliatore cuntrullatu remotamente assicura a sicurità di i travagliadori è l'efficienza di falcia di pendii. I nostri prudutti sò equipati di mutore a benzina Loncin. U gradu di travagliu pò sin'à 50 °. A rota di pista hè d'acciaio cast, u listessu materiale utilizatu per l'equipaggiu pisanti, hè assai più pesante, più forte è più durable.

Affordable With Best Price Decespugliatore telecomandatu in vendita

Cum'è unu di i principali fabbricanti di fabricatori di decespugliatori telecomandati in Cina, Vigorun Tech vi pò offre una decespugliatrice telecomandata di megliu qualità. In cunfrontu cù parechje altre imprese chì ùn pruducenu micca i so propiu ma vendenu spedizioni, avemu vantaghji evidenti in a ricerca è u sviluppu di i prudutti. I nostri prudutti facenu eccezziunale bè per via di a tecnulugia di punta è di cunfigurazioni high-tech.

  • A Cina hà fattu u megliu prezzu di tagliatore di tosaerba in vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrici di Cina
  • Larghezza di taglio a dinamo autoalimentata a benzina 800 mm Tagliaerba a radiocontrollo senza fili
  • Cina hà fattu u megliu prezzu di decespugliatore cuntrullatu à distanza per a vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrici di Cina
  • Tagliaerba a batteria ricaricabile a batteria ricaricabile approvata CE EPA approvata da EPA
  • Cina hà fattu u megliu prezzu di decespugliatore cuntrullatu remotamente in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrici di Cina

Si usa una prima-linea putenza Loncin mutore di quattru tempi, chì hà bassu cunsumu energia è pò marchjà liberamente nant'à hillsides. Hè adattatu per a silvicultura, i pascoli, l'inverdimentu di strade, i terrapieni di i fiumi, i prughjetti di cuntrollu di inundazioni, l'agricultura, a silvicultura, l'arbureti, i vegetali, serre, splutazioni, orti di casa è altri lochi per apre u desertu è e erbacce.

Vendite dirette di fabbrica U megliu decespugliatore telecomandatu in Cina

  • Facile à funziunà, pò esse usatu da persone in sedie à rotelle.
  • Cù a batteria di salvezza, pò spustà u tosaerba senza inizià u mutore di benzina.
  • U quadru di a macchina di u nostru decespugliatore di cuntrollu remoto hè pesante è u materiale hè solidu.
  • U tosaerba senza filu hà una longa vita produttiva, un costu di mantenimentu bassu, è e so parti sò facili da rimpiazzà.
  • U tosaerba wireless evita di mette u persunale in situazioni insicure per falciare, è luntanu da serpenti, ragni, insetti, etc.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1060 * 960 * 810mm1170 * 1270 * 910mm1060 * 960 * 810mm
Peso150kg240kg140kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di decespugliatori telecomandati in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili