CE EPA 15HP 9HP 7HP forte potenza semovente semovente cingolata radiocontrollata tosaerba a cingoli

La falciatrice a pista radiocontrollata è dotata di un motore a benzina di marca Loncin. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 50 gradi. U mutore elettricu è a batteria furnisce una forte putenza per l'operazione di falciata è arrampicata. Reduce l'intensità di u travagliu, niose è vibrazione danni di u persunale, è riduce i costi di u travagliu.

Vendite dirette di fabbrica U megliu tagliatore di pista radiocontrolatu in Cina

A falciatrice radio-controllata hè adattata per sguassà ogni tipu di erbaccia, cum'è pasture, greening di strada, terrapieni di fiumi, prughjetti di cuntrollu di inundazioni, Agricultura, silvicultura, frutteti, verdura, serre, splutazioni, orti di casa è altri lochi per apre u desertu è erbaccia. , etc. In particulare, pò compie u travagliu di sega l'erba nantu à una pendenza ripida periculosa per un'operazione simplice.

  • CE EPA 15HP 9HP 7HP forte potenza semovente semovente cingolata radiocontrollata tosaerba a cingoli
  • Cina hà fattu u megliu prezzu di robot di falcia operatu à distanza in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrice di Cina
  • Tosaerba ibrida a rotazione zero, autopropulsata, autocaricata, alimentata da batteria
  • Cina hà fattu u megliu prezzu cuntrullatu remotamente tosaerba in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrice di Cina
  • Motore à benzina CE EPA Euro 5, trazione elettrica, mutore di viaghju, telecomando, tosaerba cummerciale

Cum'è unu di i principali fabbricanti di fabricatori di falciatrici radio-controllate in Cina, Vigorun Tech vi pò offre una falciatrice a pista radiocontrollata di migliore qualità. In cunfrontu cù prudutti simili in i mercati europei è americani, avemu un grande vantaghju di prezzu è una qualità di produttu garantita, chì vi permette di spende menu soldi è gode di i stessi o ancu megliu prudutti di tosaerba.

Affordable cù u megliu prezzu di falciatrice di pista radiocontrollata in vendita

  • Facile à funziunà, pò esse usatu da persone in sedie à rotelle.
  • Cù a batteria di salvezza, pò spustà u tosaerba senza inizià u mutore di benzina.
  • U quadru di a macchina di u nostru decespugliatore di cuntrollu remoto hè pesante è u materiale hè solidu.
  • U tosaerba senza filu hà una longa vita produttiva, un costu di mantenimentu bassu, è e so parti sò facili da rimpiazzà.
  • U tosaerba wireless evita di mette u persunale in situazioni insicure per falciare, è luntanu da serpenti, ragni, insetti, etc.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1060 * 960 * 810mm1170 * 1270 * 910mm1060 * 960 * 810mm
Peso150kg240kg140kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici radiocomandate in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili