Cina hà fattu un tagliatore d'erba cuntrullatu à distanza à prezzu bassu per a vendita, tosaerba cinese à cuntrollu remoto in vendita

tosaerba di cuntrollu luntani equips cù marca Yamaha / Loncin mutore benzina. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 50 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata. Producemu è esportemu tagliaerba di alta qualità telecomandata in u mercatu, benzina, multifunzionale, lama rotativa.

Vendita di falciatrice di telecomando à prezzu à prezzu accessibile

In l'erba di arbusti grossi, di strada, di pendenza ripida, umida, terrapiena di u fiume, ci sò sempre qualchi periculi, cum'è serpenti velenosi. In questi lochi, i tosaerba ordinariu di cavallu ùn ponu micca entra o operazioni di sega. Se a ghjente vai direttamente à a sega manuale, serà un travagliu assai periculosu è inefficiente. mower remote control risolve sti prublemi. Rende l'operazione di sega più sicura è efficiente.

  • Cina hà fattu una tagliatrice d'erba cuntrullata à distanza à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à cuntrollu remoto in vendita
  • Batteria elettrica ibrida Batteria elettrica Tosaerba di cuntrollu radio senza filu
  • Cina hà fattu una tosaerba à cuntrollu remota à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cuntrullatu radiu cinese
  • Tosaerba RC a dinamo autopropulsata a benzina a batteria di riserva autocaricante
  • Cina hà fattu un tosaerba di pendiu à u prezzu bassu di vendita, u megliu tosaerba cinese di cuntrollu remoto

Cum'è unu di i principali e principali fabbricanti di fabricatori di tagliaerba cuntrullati à distanza in Cina, Vigorun Tech vi ponu offre una tosaerba di cuntrollu remota di megliu qualità. In cunfrontu cù prudutti simili in i mercati europei è americani, avemu un grande vantaghju di prezzu è una qualità di produttu garantita, chì vi permette di spende menu soldi è gode di i stessi o ancu megliu prudutti di tosaerba.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tagliatore di erba cuntrullatu à distanza in Cina

  • U disignu di u tank di carburante allargatu migliora u tempu di operazione.
  • U mutore di benzina hà una putenza alta è putenza abbastanza.
  • U chassis pò esse aghjustatu in su è in giù à 1-15cm o 1-18cm, liberu di sceglie u spaziu adattatu di sega.
  • Facile da mantene: U robot tosaerba hà una longa vita produttiva, un costu di mantenimentu bassu, è e so parti sò facili da rimpiazzà.
mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060 * 960 * 810mm1060 * 960 * 810mm1170 * 1270 * 910mm1120 * 920 * 650mm1060 * 960 * 810mm
Peso135kg150kg240kg100kg140kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliaerba telecomandata in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili