Cina hà fattu una tosaerba cuntrullata à distanza à prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba cinese

U robot tosaerba hè un hibridu oliu-elettricu. A sega hè alimentata da un mutore di benzina, è u mutore di a batteria spinge u crawler à marchjà, chì pò generà elettricità da ellu stessu.

fabbrica di vendita diretta robot falciatrice di pendii in Cina

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. Ci focalizemu nantu à a ricerca è u sviluppu di e macchine intelligenti di cuntrollu remoto è di pilotu automaticu, cum'è tosaerba à cuntrollu remoto, tagliatore di erbaccia autopilota, kit di chassis di robot telecomandati wireless, piattaforma di robot autonoma tracciata, etc. 

  • Cina hà fattu una falciatrice di pendii à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à telecomando
  • Cina hà fattu una tosaerba cuntrullata à distanza à prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba cinese
  • Cina hà fattu u prezzu bassu di telecomando di bush per a vendita, u megliu tosaerba cinese telecomandatu in vendita
  • Cina hà fattu una tosaerba di cuntrollu di radio à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba à pista di telecomando cinese
  • Cina hà fattu una tosaerba di telecomando à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di telecomando cinese in vendita

Offriamu tecnichi prufessiunali chì ponu furnisce furmazione in linea è in situ gratuitamente. I nostri pezzi sò cuncepiti modulari, chì facenu i tosaerba faciuli di mantene. U nostru tosaerba di cuntrollu luntani usa tecnulugia Italiana è usa un mutore di quattru tempi Loncin, chì hà cunsumu lowenergy è pò marchjà liberamente nant'à hillsides.

tosaerba cuntrollatu à distanza à prezzu accessibile in vendita

mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW800-160
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 16Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm800mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060 ex 960 ex 810mm1060 ex 960 ex 810mm1170 * 1270 * 910mm1120 ex 920 ex 650mm1170 * 1270 * 930mm
Peso135kg150kg240kg100kg230kg
  • U mutore di benzina hà una putenza alta è putenza abbastanza.
  • Cerchi à 360 gradi in u locu, vultendu in avanti è in daretu è sega.
  • Mutore di benzina appruvatu da l'EPA cun forte putenza è risparmiu di cunsumu di carburante.
  • Un startu elettricu chjave, è aghjustate l'altezza di taglio rapidamente è facilmente da u telecomando.
  • Migliurà l'efficienza di sega, riduce u tempu di sega è a manodopera, evite i costi di travagliu inutili, è riduce i costi di u travagliu di diserbazione.

Semu un fabricatore di tosaerba à cuntrollu remoto. In cunfrontu cù prudutti simili in i mercati europei è americani, avemu un grande vantaghju di prezzu è una qualità di produttu garantita, chì vi permette di spende menu soldi è gode di i stessi o ancu megliu prudutti di tosaerba.

FAQ

Q: Sò Produttore o Trader?
A: Semu un fabricatore Chine di machini di giardinu è machini di custruzzione. In realtà, pruduciamu a maiò parte di e parti in a nostra propria fabbrica per un megliu costu è cuntrollu di qualità.

Q: Chì hè u vostru MOQ di Lawn Mower?
A: MOQ hè 1 unità. Più di 100 unità ordine hè dispunibule. Inoltre, circhemu venditori è agenti in tutta a parolla. Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

Q: Chì Termini di Pagamentu pudete accettà?
A: 30% T / T (trasferimentu bancariu) in anticipu, è equilibriu prima di spedizione.

Q: Cumu spedite i prudutti?
A: Per mare. I prudutti sò troppu pisanti per u trasportu per l'aria.

Q: Cumu circa u vostru tempu di consegna?
A: In generale, piglià 15 ghjorni dopu avè ricevutu u vostru pagamentu anticipatu. U tempu di consegna specificu dipende da l'articuli è a quantità di u vostru ordine. Calchì volta avemu qualchì in stock.

Q: Perchè sceglite voi?
A: 1). A qualità hè garantita per via di un forte supportu tecnicu, cumpunenti di prima classe, linea di produzzione avanzata è strettu sistema di cuntrollu di qualità.
2). Un serviziu unicu cù un grande magazzinu di pezzi di ricambio è una squadra di serviziu prufessiunale. Ùn importa micca induve site, vi sò garantiti di accoglienza calda, servizii prufessiunali affidabili è efficaci è cura persistenti.

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici di pendii telecomandate in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili