Cina hà fattu robot tosaerba cun telecomando prezzu bassu in vendita, u megliu telecomando cinese per tosaerba in pendenza

U robot tosaerba cù telecomando hè dotatu di un mutore di benzina appruvatu EPA. A larghezza di a pista hè di 150 mm, è a pendenza massima di arrampicata pò ghjunghje à 50 °. Hè furnutu cù una dinamo, chì pò esse caricata mentre travaglia. Guarantitu di travaglià continuamente per un bellu pezzu.

vendita diretta di fabbrica robot tosaerba cù telecomando in Cina

Vigorun Tech, un prufessiunali prufessiunali di macchinari intelligenti, fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di u cuntrollu remotu è di l'autopilota di macchinari intelligenti, cum'è tosaerba à cuntrollu remota, tagliatore di erbaccia autopilota, kit di chassis di robot telecomandati senza fili, piattaforma di robot autonoma, etc.

  • A Cina hà fattu una tosaerba in pendenza à un prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba à telecomando wireless cinese
  • A Cina hà fattu una falciatrice di pendenza à u prezzu bassu in vendita, u megliu tagliatore di erba cuntrullatu à distanza
  • Cina hà fattu a tosaerba rc prezzu bassu in vendita, u megliu tosaerba r/c cinese
  • Cina hà fattu una decespugliatrice remota à u prezzu bassu per a vendita, u megliu prezzu cinese di a falciatrice di pendenza
  • Cina hà fattu robot tosaerba cun telecomando prezzu bassu in vendita, u megliu telecomando cinese per tosaerba in pendenza

U robot tosaerba pò compie u travagliu di sega l'erba indipindentamente, senza u cuntrollu umanu direttu è u funziunamentu, è hà pocu rumore, apparenza squisita è bella, è cù operazione simplice è alta efficienza di travagliu.

Vendita di telecomando per tosaerba in pendenza à prezzu bassu

  • U tosaerba cuntrullatu à distanza hè 16 volte più efficaci di u tagliu manuale.
  • Sistema di cuntrollu intelligente, cù autoprotezzione, pò esse usatu per un bellu pezzu.
  • Un startu elettricu chjave, è aghjustate l'altezza di taglio rapidamente è facilmente da u telecomando.
  • Hè largamente utilizatu in prati di villa, campi di football, pendii di muntagna, cumunità, serre, orti è giardini.
  • U robot tosaerba hà una longa vita produttiva, un costu di mantenimentu bassu, è e so parti sò facili da rimpiazzà, cum'è è quandu hè necessariu.
mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW800-160
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 16Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm800mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060 ex 960 ex 810mm1060 ex 960 ex 810mm1170 * 1270 * 910mm1120 ex 920 ex 650mm1170 * 1270 * 930mm
Peso135kg150kg240kg100kg230kg

Semu un fabricatore di tosaerba à cuntrollu remoto. In cunfrontu cù prudutti simili in i mercati europei è americani, avemu un grande vantaghju di prezzu è una qualità di produttu garantita, chì vi permette di spende menu soldi è gode di i stessi o ancu megliu prudutti di tosaerba.

FAQ

Q: Sò Produttore o Trader?
A: Semu un fabricatore Chine di machini di giardinu è machini di custruzzione. In realtà, pruduciamu a maiò parte di e parti in a nostra propria fabbrica per un megliu costu è cuntrollu di qualità.

Q: Cumu circa u vostru tempu di consegna?
A: In generale, piglià 15 ghjorni dopu avè ricevutu u vostru pagamentu anticipatu. U tempu di consegna specificu dipende da l'articuli è a quantità di u vostru ordine. Calchì volta avemu qualchì in stock.

Q: Chì hè u vostru MOQ di Lawn Mower?
A: MOQ hè 1 unità. Più di 100 unità ordine hè dispunibule. Inoltre, circhemu venditori è agenti in tutta a parolla. Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

Q: Chì Termini di Pagamentu pudete accettà?
A: 30% T / T (trasferimentu bancariu) in anticipu, è equilibriu prima di spedizione.

Q: Cumu puderaghju ottene una mostra?
A: Prima chì avemu ricevutu u primu ordine, per piacè permette u costu di mostra è a tarifa espressa. Ùn furnimu micca mostra gratis.

Q: Tempu di mostra?
A: In 7 ghjorni.

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici di pendii telecomandate in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili