macchina di taglio di prato Cina fabbricante fornitore di fabbrica grossista

U telecomando hè furnutu cù un buttone di funzione di elevazione di u chassis, chì pò aghjustà in modu flexible l'altezza di u chassis secondu u situ di usu, è hè faciule d'opere. U nostru tosaerba hà un sonu bassu, un aspettu squisitu è ​​bellu.

macchina di taglio di prato di vendita diretta in fabbrica in Cina

Vigorun Tech, un fabricatore di macchinari intelligenti prufessiunali in Cina, fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di e macchine intelligenti di cuntrollu remoto è di pilotu automaticu, cum'è tosaerba à cuntrollu remota, tagliatore di erbaccia pilota automatica, kit di chassis robot telecomandati senza fili, piattaforma di robot autonoma, etc. . I nostri prudutti attuali includenu: Tosaerba di Control Remote, Mower Crawler Remote Controlled Brush, Rubber Track Remote Operated Slope Mower, Wireless Radio Control Mowing Robot and Wheel Radio Controlled Grass Cutter.

  • macchina taglia prato fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista
  • tosaerba industriale di telecomando industriale China fabbricante fornitore di fabbrica grossista
  • macchina di taglio di prato Cina fabbricante fornitore di fabbrica grossista
  • tagliaerba prato fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista
  • tosaerba Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista

U tosaerba intelligente hè adattatu per sguassà ogni tipu di erbaccia cum'è canna, erba di pesci è altri terreni grandi è chjuchi di pianura, colline, terrazze, frutteti è trianguli, cù un funziunamentu simplice è una alta efficienza di travagliu. I prudutti adopranu a tecnulugia di cuntrollu remota wireless più avanzata di u mondu, tecnulugia di cuntrollu autonoma intelligente è tecnulugia di falcia italiana.

macchina di taglio di prato à prezzu accessibile in vendita

  • Sicurezza: I tosaerba à cuntrollu remoto evitanu di mette u persunale in situazioni insicure per falà.
  • Facile d'utilizà: Avviamentu faciule, è aghjustate l'altezza di taglio rapidamente è facilmente da u telecomando.
  • Alta efficienza: Velocità di viaghju finu à 6 km / h. U tosaerba cuntrullatu à distanza hè 16 volte più efficaci di u tagliu manuale.
  • Facile da mantene: U robot tosaerba hà una longa vita produttiva, un costu di mantenimentu bassu, è e so parti sò facili da rimpiazzà.
  • Facile da trasportà è magazzinà

Semu un fabricatore Chine di machini di giardinu è machini di custruzzione. In realtà, pruduciamu a maiò parte di e parti in a nostra propria fabbrica per un megliu costu è cuntrollu di qualità. Pudemu pruduce apprussimatamente 1000 unità di falciatrice di pendii di cuntrollu remoto per mese. I machini sò sottumessi à 100% di teste interni è di campu per assicurà chì sò qualificati è pronti à aduprà prima di a consegna.

mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW800-160
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 16Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm800mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060x960x810mm1060x960x810mm1170x1270x910mm1120x920x650mm1170x1270x930mm
Peso135kg150kg240kg100kg230kg

Offriamu tecnichi prufessiunali chì ponu furnisce furmazione in linea è in situ gratuitamente. I nostri pezzi sò cuncepiti modulari, chì facenu i tosaerba faciuli di mantene. A falciatrice di pendenza permette à l'utilizatori di fà a terra assai slopey è hè 10 volte più veloce di una strimmer è assai più sicura chè cù u trattore.

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici di pendii telecomandate in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili