trimmer di bush di cuntrollu remoto di vendita diretta di fabbrica in Cina

Hè largamente usata in villa lawns, campi di football, pendii di muntagna, cumunità, serre orchards è gardens.The tosaerba remote control evite mette u persunale in situazioni unsafe à mow, è luntanu da serpenti, spider, insetti, etc.

trimmer di bush di cuntrollu remoto di vendita diretta di fabbrica in Cina

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. I tosaerba a distanza di cuntrollu sò i nostri prudutti principali attuali, largamente usati in a falcia di prato, taglio di erbaccia è taglio di cespugli, adatti per pendii, pendii ripide, terreni deserti, strada, diga di fiume, frutteti, erbacce di campo, prati di villa, campi di calcio, giardini, ecc. .

  • trimmer di bush di cuntrollu di radio senza filu di vendita diretta di fabbrica in Cina
  • vendita diretta di fabbrica di decespugliatore cuntrullatu remotamente in Cina
  • trimmer di bush di cuntrollu remoto di vendita diretta di fabbrica in Cina
  • vendita diretta di fabbrica di decespugliatore senza filu in Cina
  • vendita diretta di fabbrica cuntrullata remotamente tagliatore di erbaccia in Cina

Vigorun Tech fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di e macchine intelligenti di cuntrollu remota è pilotu automaticu, cum'è tosaerba di cuntrollu remota, tagliatore di erbaccia autopilota, kits di chassis di robot telecomandati wireless, piattaforma di robot autonoma tracciata, etc. I prudutti adoptanu a wireless più avanzata di u mondu. ticnoluggìa di cuntrollu luntani, ticnoluggìa dâ cuntrollu autònuma inteligente, è tecnulugia italiana falcia.

Pudemu pruduce circa 1000 tosaerba à cuntrollu remoto per mese. I machini sò sottumessi à 100% di teste interni è di campu per assicurà chì sò qualificati è pronti à aduprà prima di a consegna. Offriamu un supportu di ingegneria prufessiunale, una squadra di vendita d'alta efficienza è un prezzu competitivu superiore chì pò sustene u tempu di risposta veloce è tecnicu unu-à-unu. guida.

I nostri prudutti attuali includenu: Tosaerba à Control Remote, Tosaerba Crawler Remote Controlled Brush Mower, Rubber Track Remote Operated Slope Mower, Wireless Radio Control Mowing Robot and Wheel Radio Controlled Grass Cutter.

mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW800-160
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 16Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm800mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060x960x810mm1060x960x810mm1170x1270x910mm1120x920x650mm1170x1270x930mm
Peso135kg150kg240kg100kg230kg

Offriamu tecnichi prufessiunali chì ponu furnisce furmazione in linea è in situ gratuitamente. I nostri pezzi sò cuncepiti modulari, chì facenu i tosaerba faciuli di mantene.

A nostra missione hè di fà a macchina intelligente più desiderata in u mercatu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili