tosaerba di cuntrolu radio senza filu u fabricatore in Cina grossista di fornitore di fabbrica

Cuntrolla remota di 200 metri à longa distanza per assicurà chì l'utilizatori stanu luntanu da i ritagli di erba è i periculi potenziali. L'operazione cù una sola manu hè dispunibule quandu site pusatu. È u pannellu di cuntrollu hè simplice è faciule d'operare.

tosaerba di cuntrolu radio senza filu u fabricatore in Cina grossista di fornitore di fabbrica

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. I tosaerba a distanza di cuntrollu sò i nostri prudutti principali attuali, largamente usati in a falcia di prato, taglio di erbaccia è taglio di cespugli, adatti per pendii, pendii ripide, terreni deserti, strada, diga di fiume, frutteti, erbacce di campo, prati di villa, campi di calcio, giardini, ecc. .

  • decespugliatore a distanza di u fabricatore di Cina grossista di fornitori di fabbrica
  • decespugliatore cuntrullatu remotamente u fabricatore in Cina grossista di fornitori di fabbrica
  • Trimmer di erba RC Fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista
  • decespugliatore cuntrullatu remota, fabbricante di Cina, grossista di fornitori di fabbrica
  • tosaerba di cuntrolu radio senza filu u fabricatore in Cina grossista di fornitore di fabbrica

U nostru tosaerba vi farà piacè di falà. Mow bush cù i nostri prudutti, risparmià tempu è travagliu, riduce i costi. Sò simplici per uperà è ponu esse largamente usati per diversi terreni. Offriamu un supportu di ingegneria prufessiunale, una squadra di vendita d'alta efficienza è un prezzu competitivu superiore chì pò sustene u tempu di risposta veloce è una guida tecnica individuale.

Vigorun Tech fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di e macchine intelligenti di cuntrollu remota è pilotu automaticu, cum'è tosaerba di cuntrollu remota, tagliatore di erbaccia autopilota, kits di chassis di robot telecomandati wireless, piattaforma di robot autonoma tracciata, etc. I prudutti adoptanu a wireless più avanzata di u mondu. ticnoluggìa di cuntrollu luntani, ticnoluggìa dâ cuntrollu autònuma inteligente, è tecnulugia italiana falcia.

I nostri prudutti attuali includenu: Tosaerba à Control Remote, Tosaerba Crawler Remote Controlled Brush Mower, Rubber Track Remote Operated Slope Mower, Wireless Radio Control Mowing Robot and Wheel Radio Controlled Grass Cutter.

mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW800-160
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 16Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm800mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060x960x810mm1060x960x810mm1170x1270x910mm1120x920x650mm1170x1270x930mm
Peso135kg150kg240kg100kg230kg

Vigorun Tech hè una fabbrica putente cù una squadra di travagliadori cù quindici anni di sperienza di pruduzzione, una squadra di ispezione di qualità prufessiunale, assicuranza di qualità, è una squadra di serviziu post-vendita cun grande cuscenza di serviziu.

A nostra missione hè di fà a macchina intelligente più desiderata in u mercatu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili