trimmer di cespugli di cuntrollu di radio senza filu, grossista di fornitore di fabbrica di fabbricante di Cina

Cuntrolla remota di 200 metri à longa distanza per assicurà chì l'utilizatori stanu luntanu da i ritagli di erba è i periculi potenziali. L'operazione cù una sola manu hè dispunibule quandu site pusatu. È u pannellu di cuntrollu hè simplice è faciule d'operare.

trimmer di cespugli di cuntrollu di radio senza filu, grossista di fornitore di fabbrica di fabbricante di Cina

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. I tosaerba a distanza di cuntrollu sò i nostri prudutti principali attuali, largamente usati in a falcia di prato, taglio di erbaccia è taglio di cespugli, adatti per pendii, pendii ripide, terreni deserti, strada, diga di fiume, frutteti, erbacce di campo, prati di villa, campi di calcio, giardini, ecc. .

  • trimmer di cespugli di cuntrollu di radio senza filu, grossista di fornitore di fabbrica di fabbricante di Cina
  • tagliatore di erbaccia wireless China fabricatore fabbrica fornitore grossista
  • robot di falcia di telecomando China fabbricante fornitore di fabbrica grossista
  • robot di falcia senza filu China fabricatore fabbrica fornitore grossista
  • tosaerba radiocontrollata fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista

U nostru tosaerba vi farà piacè di falà. Mow bush cù i nostri prudutti, risparmià tempu è travagliu, riduce i costi. Sò simplici per uperà è ponu esse largamente usati per diversi terreni. Offriamu un supportu di ingegneria prufessiunale, una squadra di vendita d'alta efficienza è un prezzu competitivu superiore chì pò sustene u tempu di risposta veloce è una guida tecnica individuale.

Vigorun Tech fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di e macchine intelligenti di cuntrollu remota è pilotu automaticu, cum'è tosaerba di cuntrollu remota, tagliatore di erbaccia autopilota, kits di chassis di robot telecomandati wireless, piattaforma di robot autonoma tracciata, etc. I prudutti adoptanu a wireless più avanzata di u mondu. ticnoluggìa di cuntrollu luntani, ticnoluggìa dâ cuntrollu autònuma inteligente, è tecnulugia italiana falcia.

I nostri prudutti attuali includenu: Tosaerba à Control Remote, Tosaerba Crawler Remote Controlled Brush Mower, Rubber Track Remote Operated Slope Mower, Wireless Radio Control Mowing Robot and Wheel Radio Controlled Grass Cutter.

mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW800-160
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 16Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm800mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060x960x810mm1060x960x810mm1170x1270x910mm1120x920x650mm1170x1270x930mm
Peso135kg150kg240kg100kg230kg

Vigorun Tech hè una fabbrica putente cù una squadra di travagliadori cù quindici anni di sperienza di pruduzzione, una squadra di ispezione di qualità prufessiunale, assicuranza di qualità, è una squadra di serviziu post-vendita cun grande cuscenza di serviziu.

A nostra missione hè di fà a macchina intelligente più desiderata in u mercatu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili